Nyelviskolánk

Minőségpolitikánk

A minőségre vonatkozó intézményi stratégia: az intézmény minőségpolitikája meghatározza a minőséggel kapcsolatos követelmények teljesítése és a minőségbiztosítási rendszer eredményességének folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettséget.

Meghatározásáért az intézmény vezetője felel, neki kell gondoskodnia arról is, hogy a megfogalmazott minőségpolitika valamennyi munkatárs számára ismertté, alkalmazottá váljon. Minőségbiztosítási rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy biztosítsa tevékenységünk kiváló, a képzésben résztvevők elvárásait meghaladó szintjét, és az ezen igényekhez kapcsolódó követelmények magas fokú kielégítését. Az intézményvezető feladata, hogy a minőségpolitikát nyilvánosságra hozza, a munkatársakkal azt megismertesse, betartassa. A munkatársak feladata, hogy mindig, minden körülmények között betartsák a minőségpolitika iránymutatásait. Szolgáltatásainkat olyan oktatók bevonásával valósítjuk meg, akik maradéktalanul szem előtt tartják a minőséget előtérbe hozó filozófiánkat és küldetésünket.

A minőségbiztosítási rendszer bevezetésével, magas színvonalú szolgáltatásainkkal, és a képzésben résztvevők elnyert megelégedettségével kívánjuk hírnevünket öregbíteni, a képzések számát bővíteni. Minden új megkeresésre fokozott figyelmet fordítunk, úgy hogy közben régi partnereink igényeinek is maximálisan igyekszünk megfelelni. Minőségpolitikánk a felnőttképzési jogszabályokban bemutatott leírások szerinti működés megvalósítását segíti elő. Eredményességünk feltétele a magas színvonalú, minőségi munkavégzés, ezért az intézmény szakmai vezetőjének feladata és felelőssége a minőségirányítás szellemében tevékenykedni. A képzésben résztvevők, a munkáltatók, a munkatársak és az oktatók felnőttképzéssel kapcsolatos igényei kielégítése szükséges. Ennek módja: résztvevők igénye a magas szintű képzések iránt, az oktatók ellenőrzése és továbbképzése, az oktatók felé követelmények állítása. A munkáltatók igényeit igényfelmérő lapokkal mérjük fel szükség esetén, a munkatársak és oktatók igényeit továbbképzésekkel elégítjük ki, illetve a minőségcélokban mind a résztvevők, mind a munkáltatók, a munkatársak és az oktatók igényei megjelennek.

Az intézmény szervezeti egységei és alkalmazottai minőségbiztosítással kapcsolatos felelőssége: munkatársainktól elvárjuk, hogy tevékenységükkel szolgálják a megfogalmazott minőségcélok megvalósulását, fenntartsák és fejlesszék a képzések szakmai és módszertani színvonalát, részt vegyenek az önértékelésben, fejlesszék és tovább képezzék tudásukat és javaslataikkal segítsék minőségbiztosítási rendszerünk folyamatos javítását, ezzel emeljék az intézmény jó hírnevét, eredményességét, a képzések minőségének színvonalát.

A képzésben résztvevők bevonásának módja a minőségbiztosítás megvalósításába: a részvevők és érdeklődők igényeit rendszeresen felmérjük, valamint a résztvevők a képzések végén lehetőséget kapna arra, hogy elégedettségmérő kérdőívek formájában elmondják a véleményüket a képzésekről és intézményünkről.
A minőségi munkavégzéshez biztosítjuk az anyagi erőforrásokat, a tárgyi-technikai feltételeket, valamint a munkatársak folyamatos szakmai fejlődését annak érdekében, hogy mindenkor meg tudjunk felelni a szakmai kihívásoknak, a résztvevők igényeinek.
Tevékenységünkben fontos szerepet szánunk a jogszabályok előírásai szerint a tervezett és rendszeresen végrehajtott külső-és belső értékeléseknek.

A minőségpolitika megvalósításának, figyelemmel kísérésének és felülvizsgálatának módja:
önértékelési- és résztvevői elégedettségmérési rendszert fejlesztünk ki, amely alapját képezi munkánk folyamatos javításának, a minőségpolitika és a minőségbiztosítási rendszer felülvizsgálatának, fejlesztésének. A minőségpolitikában leírtak megvalósulásának érdekében az intézmény kiemelten kezeli az intézmény működtetéséhez fontos területeket:

  • a küldetés fontosságát,
  • a vezetés szerepét,
  • a pénzügyileg stabil működést,
  • a szakmai munka folyamatos fejlesztését,
  • az állandó kapcsolattartást és kommunikációt a partnerekkel,
  • a jogszabályok betartását és betartatását,
  • a rendszerek és a szolgáltatások állandó fejlesztésé,
  • a minőségpolitikát a partnerek számára is hozzáférhetővé tesszük.

Gyermek tanfolyamok

Cégeknek

Rólunk

Áraink

Kapcsolat

Felmérő

Hírek

Újdonságok, információk

Aktuális Tanfolyamok

Aktuális Tanfolyamok

Csoportok amelyekhez lehet csatlakozni Elementary / Újrakezdő: kedd 13:15-14:15 (felső tagozatos iskolás csoport)   Pre-Intermediate / Előhaladó: csütörtök 14:15-15:15 (felső tagozatos iskolás csoport) csütörtök 15:20-16:50 (felső tagozatos iskolás csoport)...

Miért Tanuljon Nálunk!

Miért Tanuljon Nálunk!

 Üdvözölünk blogunkban, ahol megosztjuk veletek, miért érdemes nálunk tanulni angol nyelvet, és miért lehettek biztosak abban, hogy gátlások nélkül fogtok angolul beszélni és ha kell sikeres nyelvvizsgát tesztek! Tapasztalt Tanárok: Rendszerünk a legtapasztaltabb és...